مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مبتکران یا بازدارندگان؟ مخالفت دانشگاه حسابداری با تکنولوژی های آمو

دسته بندي : ترجمه مقالات » رواشناسی و علوم تربیتی
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Innovators or inhibitors? Accounting faculty resistance to new educational technologies in higher education
عنوان فارسی:
مبتکران یا بازدارندگان؟ مخالفت دانشگاه حسابداری با تکنولوژی های آموزشی جدید در آموزش عالی
چکیده:
در حالی که تکنولوژی، فرصت ها و مزیت های جدیدی را برای معلمان در روش تدریس خودشان فراهم می کند، تعداد قابل ملاحظه ای از دانشگاه ها با اتخاذ تکنولوژی های جدید مخالف هستند. %93 از دانشگاه های مورد بررسی در استرالیا که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته اند، به مخالفت مربی حسابداری به عنوان یک مانع اصلی در اتخاذ و کاربرد تکنولوژی اشاره کردند. اتخاذ یک مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) به عنوان یک چهارچوب، این مقاله در این مورد بحث می کند که یکی از بزرگترین چالش هایی که دانشکده های تجاری و موسسات آموزش عالی (HEI) در قرن بیست و یکم با آن روبرو هستند، خود تکنولوژی های جدید نمی باشد، بلکه توانایی مربیان برای استقبال از تکنولوژی آموزشی می باشد.
تعداد صفحات انگلیسی: 15
تعداد صفحات فارسی: 28
سال مقاله: 2016
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی
دسته بندی: ترجمه مقالات » رواشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 80 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc,pdf

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:276 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: